Jedną z kluczowych cech, które zaważyły o sukcesie marki Dell, jest trwałość i solidność jej produktów oraz najlepszy support, w momencie gdy coś nie działa jak powinno. Dzięki BestDell masz szansę przedłużyć a także rozszerzyć gwarancję dla dowolnego produktu Della, niezależnie czy będzie to właśnie zakupiony laptop, czy eksploatowany od kilku lat serwer lub stacja robocza.

Za pośrednictwem BestDell:

  • rozszerzysz okres gwarancyjny dla nowo zakupionego sprzętu marki Dell
  • rozszerzysz okres gwarancyjny dla używanego u Państwa w firmie/domu sprzętu marki Dell
  • rozszerzysz zakres gwarancji dla dowolnego komputera PC, laptopa, serwera
  • Jest to znakomita opcja zwłaszcza przy kosztownych urządzeniach, jak serwery czy stacje robocze, pozwalająca na rozszerzenie gwarancji nawet do siedmiu lat. Wsparcie ProSupport pozwala na zgłaszanie usterek 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu. Do naszej dyspozycji zostaje wydelegowana wykwalifikowana Kadra Konsultantów i Inżynierów Technicznych Dell, a w przypadku eskalacji zgłoszenia otrzymujemy wsparcie wyznaczonego Kierownika ds. Technicznych. Czasy reakcji są dostosowane do wymagań klientów: Next Business Day (naprawa zdalna lub w siedzibie klienta kolejnego dnia roboczego od chwili przyjęcia zgłoszenia) lub 4hr (czas reakcji to cztery godziny od momentu przyjęcia zgłoszenia).

    W przypadku rozszerzonej gwarancji ProSupport Plus otrzymujemy również m.in. comiesięczny przegląd i rekomendacje dotyczące poprawy wydajności, cykliczny raport stanu gwarancji i historii serwisowej oraz zdalne wdrożenie (patche, BIOS, firmware, sterowniki).